LA, day two - 18 Nov

Första natten på hotellet var ett helvete. Trodde inte jag skulle ha problem med tidsskillnaden men hittills har jag varit helt klubbad på dagen och klarvaken på natten. Suger stryk gör de, men som tur är fick jag låna med min flickväns laptop. Min egen fuckade på förra turnén och tyvärr hann jag inte få den fixad i tid, men har man en underbar flickvän så har man! Så natten gick till att kolla på film och skriva ett par fräcka riff istället. Inte helt fel det häller. På morgonen gick vi och åt frukost på ett pannkakscafé, och sedan var det dags för ett dopp i hotellpoolen. Eller badkar skulle jag snarare kalla det med tanka på dess storlek. Men det var iaf härligt att plaska av sig och få fram badjävlen i sig.


På eftermiddagen gav vi oss av till Best Buy (tänk el-giganten) för att shoppa mög till turnén. Robin fick där chansen att visa kidsen vem som äger på Guitar Hero III då han satte "Rock You Like a Hurricane" med Scorpions på hard nästintill felfritt, utan att ens spelat låten förut hehe. Vi testade även en sönder smashad demoversion av spelet "Rock Band" men mitt första intryck av spelet var föga imponerande. Ful grafik och osmidigt som fan. Spelat möjligen kan räddas av ett gäng rockande polare och en rejäl fylla men annars var det en besvikelse.

På kvällen åt vi middag tillsammans med bokningsagenten som fixade in oss på turnén med Nightwish som vi ska göra i Maj. Sjukt trevlig och sjukt mycket mat får man när man äter ute i detta land. Inte undra på att amerikanerna ser ut som de gör.

image84
Robin har koll på läget

image85
Biffar på hotellets gym

image86
John, Robin utanför hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0