Tempe (Phoenix) 20 Nov - Horse and Hound

När jag vaknar upp kl 5 på morgonen så står husbilen parkerad på en parkering vid ett stort shoppingcenter mitt ute i nowhere. Bara öken och berg överallt. Skummast av allt var dock att köpcentret va öppet! Detta är Amerika nu vet, då shoppar man dygnet runt. Så jag kunde inte annat än traska in och spana. Dollarn är jäkligt låg just nu, vilket gör allt jäkligt billigt, gött.


Stället vi lira på idag sög stort. Ingen mat, inga omklädningsrum, ingen dusch, ingen soundcheck. Så det fick bli att hänga i kärran hela dagen. Mat käkade vi på ett mexikansk ställe kallat "Horse and Hound" och tacos till middag va givet. Själva giget gick ok från vårt håll, men publiken ignorerade oss totalt. Gubbarna stod som skyltdockor framför scen och rörde inte en min. Efteråt va det dock många som kom fram och tyckte vi var grymma och sa att vi röjer som fan, vilket alltid är roligt och höra.


Kommentarer
Postat av: Jimpan

Var e bilderna på alla goa mallar då?

Hälsningar Jimpan

2007-11-22 @ 07:34:11
Postat av: Djaany

Ja, var e mallarna. Det måste ju finnas massor over there.

2007-11-22 @ 12:49:41
Postat av: Fanny

Jimpan och Johnny: Har ni hört låten "big girls (you are beautiful)" av Mika? Den för mina tankar till er varje gång. Det är inte så att ni är textförfattarna va?

2007-11-25 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0