Episode One

Hell-o Gott folk och välkomna som fan ska ni vara till mitt svar på "Se&Hör" och "Veckans Nu" nämligen min blogg. Hade tankarna kring att starta en blogg någon gång under förra året, och efter 1 års effektivt(?) arbete får ett utav kanske sveriges största projekt se solens ljus. Och det är med stor glädje jag klipper det blå-gula premiär bandet för mitt första riktiga seriösa inlägg (och även det sista, seriösa grejer har aldrig legat mig varmt om hjärtat så räkna med mer oseriös bullshit postat här).


STORT tack till min Underbara Flickvän som skapat och designat bloggen åt mig. Utan dig hade detta projektet fortfarande varit helt obefintligt. Tack! :-)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Herregud har du gått i dessa tankarna ett helt år innan du lät mig hjälpa dig? Varsågod baby, detta projektet ser jag verkligen fram emot :) Lets begin!
Love

2007-09-01 @ 10:23:09
URL: http://fannys.blogg.se
Postat av: Roger

let the game begin! X) Tusan tack för designen älskling. Den har du gjort Super!

2007-09-05 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0