Metal Expo 07

Lite bilder från Stockholm Metal Expo som Sonic lirade på igår. Gick bra som fan förutom att sändaren till de trådlösa lämnade in skylten en timme innan, så det fick bli att köra kabel giget igenom plus att jag på någon vänster skar upp tummen mitt under nått extra köttigt riff. Blodet stänkte och paralleller med de norska grisblods rockarna Mayhem var ett faktum. Vi hade även en signering efter giget som gick helt ok. Hatar signeringar då de känns som stor jäkla ironi alltihop. Varför vill folk ha sina tröjer, kepsar, byxer, väskar, kalsonger(NOT) och dylik bröt helt fucked up av våra kråkfötter? Cant get it yet..


image5

Vår monter, Blowsight agerar DJ´s.


image6

Nightwish med deras nya svenne sångare. Observera den väl taktiskt upphängda affichen i bakrunden.


image7

Peter Iwers från In Flames var där, sjukt trevlig snubbe!


image8

I Stockholms tunnelbana kl 01:00 lördag kväll. Låter bilden tala för sig själv..


Kommentarer
Postat av: soile

fick han några pengar???

2007-09-05 @ 10:57:42
Postat av: soile

i tunnelbanan?

2007-09-05 @ 10:58:17
Postat av: Roger

Han tjänade ihop 10:- och showen ägde rum i tunnelbanan på gamla stan tror ja heh.

2007-09-05 @ 20:22:23
Postat av: Claes

lol, var faktiskt jag som kastade en tia på honom ;)

förövrigt har jag en kickass bild på mig och roger i min mobil nuförtiden! :)

2007-10-11 @ 00:43:17
Postat av: simon norén

jag tycker dt var synd att roland slutade :( men nathan e grymt bra :D jag kommer på er nästa konsert lita på de ;)

2009-09-06 @ 00:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0