Stockholm Accomplished

Gårdagens gig på Nalen i Stockholm har god potential att vara de bästa vi gjort någonsin! Allt kändes så sjukt perfekt och publiken var med på noterna från första till sista andetag. Att det dessutom var slutsålt (ca: 700st) gjorde inte de hela sämre! Efteråt var vi på Bandit festen på Helter Skelter där jag och Richard agera DJ´s i värsta Basshunter goes Metal andan. De bjöds bl.a på: Metallica, In Flames, Mustasch, Poets of Fall, Guns´n´Roses och Pain mm. Yäy.
So far so good. Tråkigt bara att man tvingas vara utan sin flickvän så länge när man är iväg. Hon som man annars är van vid att träffa varje dag hamna plötsligt väldigt långt bort huhu. Men jag skulle vilja ta tillfället i akt och tala om att jag saknar dig och älskar dig väldigt mycket Fanny gumman! :-)

image15
John Cashhammer

image13
Schemat från gårdagen


Sho sweet! :-)

Kommentarer
Postat av: J & J Mårtensssson

"Tråkigt bara att man tvingas vara utan sin flickvän så länge när man är iväg. Hon som man annars är van vid att träffa varje dag hamna plötsligt väldigt långt bort huhu. Men jag skulle vilja ta tillfället i akt och tala om att jag saknar dig och älskar dig väldigt mycket Fanny gumman! :-)"
Vilken MES du är du.... Ska inte hårdrockare va tuffa??? Kul att det går bra, Rocka fett. Hälsningar Jimpan och Johnny

2007-09-07 @ 15:35:05
Postat av: Elverksta´n

DB3 contains comments corresponding to the CONFIGITEM blocks in the PROCFUNC table. The HMIpanel program writes into the datablock at product change. Note that the HMIpanel program only writes to the datablock and not to the S flag area. Ha det gött. F07MS1 å F05MS1

2007-09-07 @ 15:43:24
Postat av: Fanny

Jimpan och Johnny: Haha, ja han nämner då inte något om att ni känns långt bort, ni som han ändå också träffar varje dag! Hmm..

2007-09-07 @ 18:33:56
URL: http://fannys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0