APRIL 19.2009 - Singer update..

(Decided to do this shit in english too)

I guess everybody here are aware that our singer Roland have decided to leave Sonic Syndicate. This is very sad due he is a great singer and a very good friend of us. There are absolutely no bad feelings between us. He´s only leaving for personal reasons and he will always be a part in the Sonic family. However me and the rest of the band have no plans giving up and are more dedicated than ever to continue to kick ass (there are still tons of asses out there left to be kicked by the Sonic Syndicate Force)! We have started the search for a new singer and got hundreds of mails from people who want to take Rolands place, and we will try some of them out the following weeks. Will be fun as hell!

Note: Roland will continue to play all confirmed shows until august.


Very Best Roger

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag gillar din blogg Roger :) keep it up!



MVH Mattias



Btw ses på Peace and Love! :D

2009-04-20 @ 17:24:12
Postat av: Calle Svenson

Jag tror att jag kollar efter nya piroger inlägg minst 1 gång per timme faktiskt.



Skönt att höra att ni redan drar igång med att pröva nytt folk! Hoppas att det går bra och att ni har det kul!

Kom till Stockholm så snabbt som möjligt!



MVH

Calle

2009-04-20 @ 19:18:50
Postat av: LagOOn

Gött å se ni fortfarande har peppen uppe efter ett sånt här stort avbräck..

De må ja säga, Roland is the shit! så de e trist, men samtidigt gött att ni redan har lite å kika på =D

Ska bli intressant att se faktiskt.

Men först så ska vi på festivaler me Roland =)



Ha de gött så ses vi!!

Skaka tass med Roger

2009-04-21 @ 01:35:54
Postat av: Vigaren

Fett synd för jag tänkte se er när ni spelar på Stagedive day out den 22 Aug, men då verkar han inte vara med! Skittråkigt! Men ni kommer alltid vara ett Superband!

2009-04-21 @ 15:30:05
Postat av: Roger

Roland kommer att vara med Augusti ut, och då även på Stagedive day out 22 aug.



Kul att så många besöker bloggen även fast jag suger fetepung på att updatera !

2009-04-22 @ 01:12:55
URL: http://piroger.blogg.se/
Postat av: Calle Svenson

Jag kommer aldrig sluta att besöka din blogg Roger, fast ja, tycker att du skulle kunna uppdatera den lite bättre ;)

2009-04-22 @ 11:32:37
Postat av: Vigaren

Yes fy fan va bäst! Men vafan detta är ju bästa bloggen !

2009-04-22 @ 18:40:48
Postat av: Robin

Jag skulle se er på Stagedive 09 men jag blev ju såklart sjuk den dagen :(

2010-02-09 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0