Darkness over X-Mas Tour 2007

Feat: Sonic Syndicate, Caliban, Heaven Shall Burn, Miseary Speaks och The Sorrow

Man hann inte ens komma hem från USA innan det var dags att ge sig iväg till Tyskland igen för ett gäng spelningar. Flygresan hem från staterna gick smidigt i och med att vi åkte på natten, så den sov jag uteslutande igenom. Sög dock att vi var tvungna att mellanlanda i Frankfurt i sex timmar men lyckades enda slå ihjäl den tiden ganska snabbt med lite surf och ännu mer slaggande. När jag kom hem så var klockan strax efter 12 på natten och då hade min fina tomtegumma pyntat lägenheten med julstjärna, "julgran" och julklappar, och plockat fram glögg och pepparkakor åt oss. Så underbart att träffa dig igen Älskling! Utan ditt stöd och din kärlek skulle jag aldrig pallat att vara iväg så mycket. Du är guld värd! På julaftons morgon gav vi oss iväg till Fannys familj i Halmstad för julklappsutdelning, sällskapspel, Kalle och sjukt mycket julmaud . Tyvärr hade Jet laggen nu börjat träda i kraft så efter maten, lagom till Kalle svepte en sömnvåg som hade gett självaste tsunami kattastrofen komplex, och jag dog som en sten.

På kvällen var det dags för ännu mer mat, risalamalta och sällskapspelet Brainstorm som gick ut på att man skulle komma på tillhörande skit som passar under en förut bestämd kategori. Tex: om kategorin är plånbok, så ska man svara: pengar, körkort, kondomer, använda tuggummin och dylikt. Självklart van mitt och Fannys lag. Yeah! Senare på julaftons kväll kom grabbarna och plockade upp mig och det var dags att ge sig av till tyskland för en sex dagars mellandagsturné.

Vi är nu inne på fjärde giget och hittills har det varit helt grymt. Alla ställen har varit utsålda (ca 1000-1200 st) och det känns jäkligt gött att spela inför folk som uppskattar det man gör och sjunger med i låtarna. Det var vi inte direkt bortskämda med i USA. Kul att det går bra, men helst av allt vill jag bara få detta överstökat så man kan komma hem igen.


Bilderna är hämtade från sista dagen i Hollywood då vi var på Universal Studios

image164

Yäy

image165


image166

Detta är platsen där de spelade in Världarnas Krig

image167

Marvel Super Heroes

image168

Hasta la vista baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0