Grattis på 20 års dagen Älskling!

Idag är det min flickväns dag och därför vill jag ämna detta blogginlägg helt åt henne. Stort hjärtligt jätte Grattis på dig gumman! Hoppas du får en helt fantastisk dag. Är så ledsen att jag inte kan vara hemma och fira dig, vi skulle ju gått till systemet ihop du och jag. Men nu är det bara två veckor kvar tills vi ses igen. Och sedan bara ytterligare ett par veckor innan vi drar till Thailand tillsammans för sol, bad och massa äventyr. Hoho räknar dagarna. :-)

image123
Fannylicious!

image126
Grattis grattis gumman!

image125
Thailand here we come


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha vilket sött litet kort där i mitten! Tack älskling :) Saknar dig, du borde vara här och dela champagnen med mig!

2007-12-08 @ 10:01:52
Postat av: Fanny

Och tack för blombudet!! :)

2007-12-08 @ 10:14:48
URL: http://fannys.blogg.se
Postat av: Torbjörn

va fan skall du till Thailand?

2007-12-09 @ 12:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0