Men vad fan gör man?

Sitter mitt i floden Donau i Budapest och rapporterar blogg denna gång. Kvällens spelning äger nämligen rum på en stor båt! Knepigt som satan tänkte vi och ställde in oss på värsta tänkbara scenario, men fy fan vad fel vi hade. Båten rockar fett med riktigt över hyglo personal, gott käk och för en gångs skull bra fungerande Wi-Fi!! Är man överberoende nätnörd så får man ju se till att leva upp till det också, även ute på turné. Tyvärr hände det en liten misär med min laptop här om dan. Skärmen till burken gick nämligen åt helvete när någon idiot stängde locket utan att tänka sig för. Så nu sitter jag här med dator (med sprucken skärm) i knäet och en 15 tums extern LCD skärm som jag mycket hänsynslöst snott från bussen. Smidigt? Nej, men vad fan gör man. Ev kan jag få den fixad i Tyskland nästa vecka, annars får jag vackert leva med detta till turnén är slut. Helvete..


Annat som suger hårt är att värmen i vår buss har gått "sönder", så de senaste nätterna har det varit tjocktröja, byxor, mössa och sockar PÅ, såvida man inte vill frysa pyllen av sig. Men förhoppningsvis kan vi få även bussen fixad i tyskland. Mycket hopp på tyskarna nu alltså. Låt oss bara hoppas att de är lika grymma på att fixa problem som på att dricka öl i tajta leatherhosen. Övrigt att tillägga är att jag saknar min Fanny löjligt mycket! Men nu är det i alla fall inte långt kvar. Räknar dagarna tills vi ses i Gbg.


image66

Kvällens ställe i Budapest Ungern.

image67

John och Roland(?)

image68

Tjeckiens nästa musik export?

image69

Min laptop, min externa skärm och Richard

image70

Att byggbranchen var kontroversiell visste vi ju men detta är ju löjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0