UK accomplished

Ikväll spikade vi sista giget i detta Becon & Egg stinkande land och inatt tar vi färjan tillbaka till Baguette Frankrike för att sedan rulla vidare mot Den Bosch i Holland. Kvällens gig var personligen mitt bästa hitills, grym publik, och fett gitarrljud på scen, vad mer kan man önska? Fick även röven ur tummen att göra en springtur i Norwich på några kilom eter tillsammans med de två hurtbullarna i bandet: Robin och John(!!!!!!). En syn utan dess like som jag tyvärr inte lyckades fånga på bild, men från och med nu så är jag utrustad med kamera och ett 24-pack 1,5V batterier på ryggen för att inte missa detta ögonblick igen.


image50

Kvällens schema på The Academy i Newcastle.

image45

Scenbygge på G i Newcastle. Bilden är tagen från vår loge som låg på en balkong coool.

image46

Robin och Stanne på "Best Kebab" i Newcastle. Kebaben smakade för övrigt stekt ägg.
Best Kebab my ass..


image47

Home sweet home. Min bunk in dah buss mä Fanny och Jag på väggen. Shooo Sweet! :-)


image49

Frukost på knackens golv en söndag morgon i Norwich. Robin, John och Roland


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh jag ser rätt brun ut där. ja alltså på bilden som är på kortet som är i bilden osv. Det är bra, vill ju att du ska minnas mig på topp! :) Puss

2007-10-08 @ 19:06:05
URL: http://fannys.blogg.se
Postat av: Nicke Röd

Fifan vad kul ni måste ha lady and gentlemen! Hoppas allt är gött till tusen!

Nicki Picki

2007-10-09 @ 18:26:14
URL: http://www.blowsight.com
Postat av: soile

vart är Karin????
hoppas ni har det bra på vägarna...

2007-10-10 @ 12:15:05
Postat av: soile

Btw så visste jag att Robin och John var hurtbullar innerst inne...eller innerstinnerst inne

2007-10-10 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0