In Flames turné FUCK YEAH! - 27 September

Den dagen man fick reda på att man skulle ut och turnera med In Flames så gick en stor dröm i uppfyllelse. Har lyssnat på dem i tio år, köpt nästan all skit de gjort och sett dem live sex gånger.  Det har aldrig spelat någon roll vad de gjort, vilken skit de än släppt har det alltid varit bäst! När jag här om dagen satt och läste min blogg från våren 2006 så beskrev jag hur förbannat salig jag var för att In Flames skulle spela på Hultsfred. Jag gjorde frivolter i hemma i tv soffan och var tvungen att meddela hela världen att jag skulle dit och spana! Om jag då fått höra att två år senare skulle vi ut på turné med dem hade jag bara flabbat och bett mig dra åt helvete. Men nu är det sant!

 

Ett gäng hip-hoppers? Nej Sonic Syndicate


Nog med skit snack. Befinner mig för tillfället på ett tåg i Skottland från Glasgows flyplats på väg in till Glasgow central. Vi flög hit från Göteborg redan igår kväll, så var fan har jag att göra på flyplatsen idag? Sanningen är att det lyckades köra ihop sig en del redan när vi landade igår. När vi skulle stiga av planet GLÖME jag plocka ut min jacka från "hathyllan" på planet. Jaja skit i den, jag hittar väl en ny under turnén tänkte jag. Senare under kvällen upptäckte vi dock att Richards kameraväska med videokameran också var borta! Den låg också kvar på hathyllan, och en turné utan videokamera är fan inget alternativ! Måste ju behålla vår image som idioter och visa familjen hur vi har det. Vi försökte ringa till flygplatsen men de skickade bara oss vidare till någon vilsen idiot i London, och hemma i Göteborg så pendlade svaren mellan pass, fiskmås och Borås. Suck..  Så vi slog våra kloka huvuden ihop och beslutade att ta tåget tillbaka till flygplatsen nästa dag och kapa tillbaka vårt bagage. Och se på FAN! Bruden bakom informationsdisken visste direkt vad vi snackade om och plockade fram våra grejer på nolltid. Fy fan vilken lättnad! Nu ska vi bara pallra oss tillbaka till hotellet sedan leta upp klubben där vi ska äga In Flames ikväll YEAH! X).

 

KAMERAVÄSKAN ÄR TILLBAX!!! YEEEH!

 

Sight-seeing in Glasgow


Kommentarer
Postat av: Fanny

åh har du redan hunnit börja blogga från turnén älskling, så roligt:) saknar dig

2008-09-27 @ 17:40:51
URL: http://fannys.blogg.se/
Postat av: Matilda

Duktigt gjort :P Menmen bra att ni fick tillbaka grejerna, man vill ju kunna se vad som händer på turnén!

2008-09-27 @ 18:15:25
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: Zakarias

Fan vad gangstah dem är. Tycker du ska uppdatera åtminstone varannan dag. Det borde alltid finnas mycket att skriva om! :P Ha en najs turné och hälsa alla de andra!

2008-09-27 @ 19:23:48
Postat av: Zakarias igen!!

Helvete vilken cool Eastpak-väska john har!

2008-09-27 @ 19:30:07
Postat av: amanda

Hade velat se er nu när ni ska spela men biljetterna är slut. Bara ledigt 29 oktober och just det datumet kan inte jag. SUCKS LE COCK! men hoppas det går fint, jag får nöja mig med att lyssna på skivorna istället! / amanda

2008-09-27 @ 23:37:07
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Roger

Kommer blogga så ofta jag hinner och när det finns något korkat att blogga om;-)

2008-09-27 @ 23:53:42
URL: http://piroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0